October 29, 2010

Cuti Yang Tak De Pasal.....

Hmmm....nikmatnya tido, hujan pulak tu pagi tadi. Cuti yang dirahmati, he3. Mesti ada yang jeles dengan aku sebab diaorang terpaksa bangun pagi2 pegi keje.

Saje je aku amik cuti hari ni, cuti yang tak de pasal. Eh..eh..ada pasalnya, cuti untuk rehatkan mental dan fizikal. Mulanya plan nak gi jalan sorang2, tapi malas la pulak. So, lepak2 saje kat rumah sambil mengelap habuk2 kat blog aku ni sambil mencari inspirasi.

Banyak perkara yang nak dikongsi, tapi serunya belum sampai. Mungkin kena selalu buka blog dan melawat blog orang baru lah ada semangat nak mula balik kan? Lama benar aku abaikan blog ni sebab tenggelam dengan aktiviti baru yang seronoknya hanya sementara. Tak pe lah, itu pun pengisian hidup jugak kan.

So, aku harap seru nak menulis tu datang secepat mungkin.he3


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails